2010-05-18
 18:35:20

Laddad var jag inför orienteringen... Men hur blev det?..

Ok! Nu är det såhär, att vi skulle eller ja, vi hade orientering idag i skolan. Bana skulle ta en och en halvtimme att gå. Jag och Amanda kom till lekplatsen (där man skulle mötas ) klockan 9. Vi var en kvart försenade eftersom vi fick gå från skolan och hon från stationen. Allting var chill. Men sen när vi skulle börja springa, började det med att vi inte ens hittade 1an? Jag och Amanda suger. Macke och Dennis kom framför oss, och vi frågade dom varfan 1an va? Men dom bara skratta åt oss. Sen gick vi vilse ett antal gånger. Sådär 5 gånger. Och vi kom tillbaka till skolan klockan 12.15 och vi började gå 8 till lekplatsen. Om vi tarbort en timme och en kvart som det ungefär tog för att gå dit och hem, men för vanliga människor kanske 30 min för både dit och hem.
Alltså tog det 3 timmar för oss med orienteringen. TRE TIMMAR, som skulle varit EN TIMME OCH EN HALVTIMME högst. Man kan säga såhär, vi kom sist iallafall. Ingen stress!


Min frukost var toppen! Fyra gurkskivor, två tomater , macka med salami , jordgubbskräm och oboy!


Min outfit var laddad. Om ni kollar bak, så har jag till och med slängt runt kläder för ja inte hittade rätt!


Mitt vinnar leénde var taggat. Riktigt taggat.


Blev en sisteplats. Tack alla som medverkade ha ha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: