2010-06-06
 15:55:36

Sommar & brun!

I veckan solade jag, men inte mycket! Men jag har ändån blivit brun! ;) Det känns så skönt!
Fast problemet är att jag trodde inte att jag skulle bli brun, för låg ute i kanske 40 minuter. Så jag solade bara framsidan, så nu går det ett sträck så blir jag vit på ryggen haha. Ser sjukt ut. Men får försöka fixa det snart. För nu denna veckan ska det bli fult väder igen!
Ååh, visst säger man att det ska bli fult väder? Ida trodde inte på att man kunde säga "fult" jag har alltid sagt det och kommer alltid säga det!

Idag är det nationaldagen feresten! Grattis till sverige.
Jag har inga bilder från helgen, men ska försöka fotta nästa helg.
Puss!


ida

röd*

hihiih



PUBLICERAT: 2010-06-06, 21:44:18 | URL: http://worldofida.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: