2010-05-30
 17:11:35

invalid.

Helgen har varit riktigt bra!
Fredes så blev det jag och amanda till perstorpskarnivalen. Vi umgicks med Johan lite först, sen stack vi till Dallen och Stiffe. Det var kul. Sen blev det att dra ut.
Och lördes blev perstorps karnivalen med Ida. Kul!
Man kan ju säga att jag har liiiiiiiiiiiite blåmärke sen karusellen, åkte den 18 gånger?! Puuh!
Jag har kanske 10 på varje arm, på rumpan kanske 2 , låren två redigt stora , sen knäna och ja flera ställen! Ajajaja, säger man när man reser sig från sängen! Det är 30 maj, vilket e snart Juni. Det måste bli bättre väder nu! Förra året gick man i shorts varje dag. Inte kul inte kul.
En positiv sak är väl att ni fortfarande läser min blogg fast att jag inte uppdaterar så mycket längre. Men jag har inte haft lust alls. Det blir så..
Jag ska iallafall ta en stor härlig dusch och ansiktsmask och lite sånt senare. Längtar!
Vi hörs kanske snart igen?! Puss




ida

invalid ohja :(

ihihihihi

haru repat dig elleh?



PUBLICERAT: 2010-05-30, 19:40:52 | URL: http://worldofida.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: