2010-05-14
 09:58:24

0958

Godmorgon!
Hur mår ni? Jag mår brabra.
Snart ska jag duscha tror jag.. Mitt hår är helt ner sprayat med hårspray känns det som.
Igår pluggade jag lite svenska och tog det bara lugnt. Jag skrev däremot klart en "uppsats" och textfrågor. Men måste skriva det förhand nu som inte kommer bli så kul. Skrev jätte mycket, så får väl göra det snart.
Hmm, vad ska ja göra idag?! Har lite olika alternativ tror jag. Bara väntar på att ida ska vakna!
Hon sov hos mig igår, så väckte jag hon vid nio.
Jag: Idaida?! Vi måste gå upp!
Ida: Mmmmmmmmm.
Jag: Ucsh känner du _____?!
Ida: Nej.
Så vänder hon sig om och går och lägger sig igen, den lilla fittan! Hahaha nej men fan ta hon. Jag blev fan sur! Hahaha.
Så sov hon till 10.10. Jag hade lust att ge henne ett fucku finger- 


ida

jag var ju förfan trött! ):



PUBLICERAT: 2010-05-15, 12:43:50 | URL: http://worldofida.blogg.se/
ida

jag var ju förfan trött! ):



PUBLICERAT: 2010-05-15, 12:44:02 | URL: http://worldofida.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: